25. juli 2007

Der holdes ferie endnu...

... og vi nyder det selvom vejret sørme godt må se at blive bedre. Jeg har dog næsten lige set vejrudsigten, og det tyder ikke på, at vejret når at blive bedre inden ferien desværre er ovre på mandag.

I lørdags fik jeg købt den nye Harry Potter bog, Harry Potter and the Deathly Hallows, men den er endnu ikke læst. Jeg vil gerne læse dem alle inden jeg læser den sidste, men jeg glæder mig. Jeg har efterhånden luret på flere forskellige bloggere, at den sidste Harry Potter bog er god og hæsblæsende. Men der er heldigvis ingen der har afsløret nogen detaljer for mig :oD

I går, tirsdag, var kæresten og jeg et smut i Tyskland for at handle lidt sodavand og øl. Og en smule slik blev det også til.

I dag har vi så fejret svigermor, og jeg har været et smut på besøg hos Lene og Anne for at aflevere lidt Tysklands indkøb. Det var hyggeligt, og så fik jeg jo lige set. hvor stærkt det går med Anne. Det skriver jeg vist efterhånden hver gang jeg skriver om hende, men det går altså også bare stærkt *LOL*

Resten af ferien skal gå med en tur på besøg i svigerforældrenes sommerhus, og derudover bliver der nok tid til et smut på biblioteket og en tur ind i byen for at shoppe lidt.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Min chef forærede mig en flexfridag i morgen. Skønt - god læselyst bogorm :)

Mia sagde ...

Orv det lyder lækkert med sådan en flex fridag, Stine :o)

Tak tak - jeg sidder netop nu og læser i Mærkedage, men jeg ved ikke helt hvad jeg synes om den

Marianne sagde ...

Det var lige før jeg ikke turde læse her da jeg så Harry Potters navn, men du røber jo ikke noget ;-)
Jeg venter på den danske udgave og håber ingen afslører noget, men der er godt nok lang tid til endnu ;-D

Forsat god ferie

Mia sagde ...

Marianne - Nej bare rolig. Jeg afslører intet. Og hvis jeg kommer til at afsløre noget når jeg har læst den, så skal jeg nok skrive med kæmpe store bogstaver at der spoiles i tråden, og at man ikke skal læse videre hvis man ikke vil vide hvordan det hele ender.
For jeg ville selv hade hvis nogen afslørede det for mig.

Tak :o)