10. juni 2007

2 down, 1 to go

Torsdag blev eksamen i erhvervsjura overstået og nu er der kun en enkelt tilbage, nemlig forsvaret af bachelorprojektet. Jeg ser ikke ligefrem frem til den eksamen for den er mundtlig. Det eneste gode ved mundtlige eksamner, er sørme det, at man får karakteren med det samme. Så skal man da i det mindste ikke gå og være utålmodig.

Tiden flyver af sted, og ugen er blevet brugt på en masse forskellige ting. Mandag aften var jeg på et hyggeligt cafébesøg med min veninde, Lene. Vi var på Cozmo, og det var dælme en god og hyggelig oplevelse, med en udsøgt betjening. Da vi gik derfra var vi i hvert fald enige om, at det ikke var sidste gang vi har været der :o)
Jeg har også fået læst til eksamen, og forberedt den præsentation af bachelorprojektet, som jeg skal holde til den mundtlige eksamen på onsdag.
Torsdag var jeg til eksamen, og om eftermiddagen var jeg et smut ude hos Lene og datteren Anne for at hygge lidt. Hold da op, hvor går det bare stærkt med lille Anne. Ja, det vil sige, så lille er Anne faktisk slet ikke mere. Hun vejer efterhånden 9 kg og er over 70 cm lang. Snart så kravler hun, selvom jeg ikke synes det er ret længe siden hun blev født. Det er simpelthen vildt så hurtigt det går med de små størrelser.
Fredag var jeg et smut på biblioteket og desuden fik jeg hygget lidt med min mor inde i byen.
Fra torsdag aften og til sidst på eftermiddagen i dag, søndag, har kæresten og jeg passet hunde og hus for svigerforældrene. Det har også betydet, at vi har haft 2(!) biler til rådighed i disse dage, og hvilken luksus. Det har været hyggelig, specielt det, at vi har haft en have at nyde det gode vejr i, og vi har haft muligheden for at grille :oD Og sidst, men ikke mindst, har vi haft muligheden for at tage lige derhen, hvor vi ville.

Jeg håber I alle har haft en dejlig weekend, og at I får en god uge :o)

Ingen kommentarer: