5. maj 2007

Ups...

Hvorfor er det lige, at jeg hver gang jeg kører forbi den lokale boghandel må der ind? Og hvorfor er det, at jeg ikke kan finde ud af at komme tomhændet ud derfra? ;o)

Ja, dette indlæg bærer der hen, at jeg nu igen har forøget bogsamlingen lidt. Det blev til to af Erling Jepsens bøger. Nemlig den biograf aktuelle Kunsten at græde i kor, og hans debutroman Ingen grund til overdramatisering.

Siden sidst har jeg desuden været en tur på biblioteket for at låne lidt forskelligt, og jeg er også næsten ved at være færdig med Jeg er Charlotte Simmons, så måske jeg allerede senere i dag vender tilbage med en anmeldelse? Indtil da, så skal dagen bruges på at få læst noget til studiet og så må jeg vist desuden også hellere få ordnet lidt herhjemme. Kæresten er taget på fisketur, så han kommer nok næppe hjem før engang sidst på eftermiddagen - heller ikke selvom han stod op kl. 4 i morges for at tage af sted *G*

Ingen kommentarer: