2. maj 2007

Hygge

Dagen i dag er blevet brugt til at råhygge i <3 Jeg har holdt fri eller det vil sige, at jeg tog ud til min veninde og hendes datter på 6 måneder for at læse lidt i deres have, men det var nu ikke ret meget læsning det blev til.

Min veninde og jeg fik rigtig snik snakket, og der blev da også læst et enkelt kapitel i den medbragte bog. Men man kan jo altså ikke andet end at blive fanget når sådan en lille størrelse på 6 måneder charmer løs, smiler til den store guldmedalje, griner så det er en leg og generelt bare udvikler sig så hurtigt! Hvor er det bare spændende, at man nu kan få den lille charmetrold til at grine når man kilder hende, og at hun nu rent faktisk selv kan guffe i en skive agurk. Jamen hvad sker der - det er jo ikke ret lang tid siden hun kom ud af sin mors mave. Men det går dælme stærkt! Og det er til trods for, at det ikke er så længe siden jeg så hende sidst

Nu ser jeg så allerede frem til, at kæresten og jeg på søndag skal et smut der ud igen og hjælpe med at få flyttet lidt rundt, så Anne kan få sit eget værelse :o)

Ingen kommentarer: