9. april 2007

Påske

Så synger påsken desværre snart på sidste vers. Men det har været en hyggelig påske, og den har lige givet et afbræk fra hverdagen, hvilket aldrig er nogen dårlig ting. Så kan man lige lidt igen ;o)

Skærtorsdag var kæresten på fisketur, og jeg hyggede herhjemme med noget læsning til studiet, og lidt skønlitterært blev det også til. Min far og jeg tog desuden et smut ud for at hilse på kæresten, da han var ude at fiske, og lige som vi dukkede op hev han den eneste fisk op, som han fangede den dag.

Langfredag var vi ude at besøge vores venner og deres lille datter, så vi kunne se deres fine nye lætag. Det var vældig hyggeligt, og så var der jo lige en undskyldning for at mødes ;o) Vi glæder os allerede til vi skal ses igen den 21. april til et heldagsarrangement.

Påskelørdag tog kæresten og jeg tidligt af sted, så vi kunne være i Ikea når de lukkede op. Det lykkedes ikke helt, men vi var der da et kvarter efter de åbnede, og allerede der var der stort kaos på parkeringspladsen. Vi fik dog købt den rumdeler, hvilket var det primære vi var kommet for. Derudover fik vi købt et par fine kurve til at sætte ind i rumdeleren, nogle isterningebakker i silikone, da dem vi har i plast knækker, og ellers så blev det også til en bestikholder. Efter turen i Ikea tog vi ind i midtbyen for at shoppe igen. Jeg fik købt et par bøger eller fire - det blev til 3 af Haruki Murakami, nemlig Kafka on the shore, The elephant vanishes og Hard-boiled wonderland and the end of the world samt Anna Gavaldas Bare sammen, da denne var på tilbud. Derudover fik jeg købt en ny vind- og vandtæt jakke, da kæresten har en dag for ikke så længe siden erklærede, at man 9 år gamle H20 jakke var grim *LOL* Den er ikke rigtig slidt, men alligevel, så er det vist godt nok med en udskiftning :o) Så det blev til en turkis Helly Hansen, som jeg er sikker på, at jeg nok skal blive rigtig glad for. Jeg fik desuden købt lidt vanillesirup til mine caffè latte, og lidt undertøj. Efter Århus turen stod den på svinekam med det hele hjemme hos min mor - det var en helt perfekt afslutning på en helt perfekt og dejlig dag <3

1. Påskedag var kæresten igen på fisketur, og her blev det til hele 3 regnbueørreder, så nu er fryseren fyldt virkelig godt op. Og så er der bare mig, som er sådan en kræsenpind og rent faktisk ikke kan li' dem, så nu må vi lige se, hvem vi kan lokke til at hjælpe med at spise dem *LOL*

2. Påskedag, som jo så er i dag, skal vi bare slappe af og hygge, og lade op til hverdagen, der igen venter lige om hjørnet :o)

Jeg håber også, at alle I andre har haft en hyggelig påske :o)

Ingen kommentarer: