9. april 2007

Standart

Tidligere troede jeg ikke, at der rent faktisk blev udgivet magasiner om bøger, og så var det jo, at jeg fandt Bogmagasinet, som tidligere er beskrevet på denne blog. Nu har jeg så rent faktisk fundet frem til et magasin mere, der anmelder en hel del bøger, og skriver nogle artikler omkring forskellige aspekter indenfor litteraturen, nemlig Standart.

Jeg har tilladt mig at bestille et gratis prøveeksemplar, så jeg kan se, om det er et magasin, som jeg bare må have et abonnement på. Der udkommer fire numre om året, og det koster 210 kr. i abonnement, hvilket jeg ikke synes er urimeligt. Når (og hvis) jeg modtager prøveeksemplaret, så skal jeg nok lige lave en post om det herinde og skrive, hvad jeg synes om det.

Der fremgår nærmere information om indholdet i det nyeste nummer på www.standart.nu

Ingen kommentarer: