9. marts 2007

Valg undervejs

I går deltog jeg i Valg undervejs på Syddansk Universitet i Odense for på denne måde at blive klogere på, hvilken cand.merc uddannelse jeg skal kaste mig ud i efter sommerferien.

Jeg hørte om:
cand.merc i økonomisk styring
cand.merc i finansiering og
cand.merc.aud.

Den første har jeg valgt fra igen, da der var for mange organisatoriske aspekter, hvilket ikke lige er mig.
Cand.merc i finansiering er jeg meget interesseret i, og det samme gør sig gældende for cand.merc.aud. Det som pt. taler mest for cand.merc i finansiering er, at cand.merc.aud'en primært kan anvendes til at blive statsautoriseret revisor, og jeg er ikke sikker på, at det er det jeg vil, selvom man selvfølgelig får en ret god hyre ;o) Det burde man dog også gøre som cand.merc i finansiering.

Så jeg er igen inde i en overvejelsesfase, men jeg er da klogere end da jeg tog derover. Dagen var altså ikke spildt, og det var egentlig en ganske hyggelig tur, selvom busplanlægningen fra universitetets side på ingen måde var optimal.

Ingen kommentarer: