9. marts 2007

Bogmagasinet

Jeg blev gjort opmærksom på for nogle måneder siden, at der snart ville udkomme et magasin omkring bøger, og den anden dag læste jeg så om det på nettet. Der var sørme tilfældigvis et link til magasinets hjemmeside, www.bogmagasinet.com, og i dag fik jeg så taget mig sammen til at komme ned i den lokale boghandel og få det hentet.
Jeg har ikke læst det endnu, men umiddelbart ser det spændende ud. Dog ser anmeldelserne og artiklerne noget korte ud, men de skal selvfølgelig også lige i gang med det. Desuden er der en del reklamer i bladet, men det skyldes så, at det er reklamerne som finansierer bladet og dets udgivelse. Selve bladet koster nemlig gratis :o)

Det værste ved, at jeg kom ind i boghandlen var, at der rent faktisk var et par bøger, der var nødt til at med mig hjem. Ups!
Det blev til Prædikanten af Camilla Läckberg, og desuden fik jeg fat i Dan Turélls Storby trilogi. Dem glæder jeg mig til at læse engang når tiden er der til det.

Ingen kommentarer: