1. februar 2007

Morfar

I dag er det 1 års dagen for min morfars død. Derfor er dagen gået med at mindes ham, og alle de gode ting vi har haft sammen, men samtidig med er jeg også trist for jeg savner ham rigtig rigtig meget. Jeg fik dog æren af at arve den guldhalskæde, som min morfar har gået med de sidste mange år jeg kan huske tilbage, og den går jeg med hver dag. Hver dag jeg tager den på mindes jeg ham <3 Måske lyder det fjollet, men jeg synes den hjælper mig igennem sorgen, og får mig til at mindes alle de gode ting vi havde sammen, hvilket er vigtigt for mig - jeg vil nemlig gerne holde fast i alle de gode minder og timer, som jeg har tilbragt sammen med ham.

Morfar - jeg elsker dig <3 og jeg håber du har det godt der hvor du er nu. Æret være dit minde, dejlige morfar - jeg savner dig inderligt!

Ingen kommentarer: