30. januar 2007

5. semester er slut

I går blev den sidste eksamen på 5. semester overstået, og endda med en ganske fin karakter, nemlig 9. Dermed er det blevet til et 8 tal, et 9 tal og tre 10 taller på dette semester, og det er jeg selvsagt ovenud tilfreds med. At 5. semester er slut betyder desuden, at der nu lades op til 6. og dermed sidste semester på min bacheloruddannelse. Det er lidt vildt, og hold da op, hvor er tiden gået hurtigt.

Jeg starter officielt igen på fredag, så de næste par dage lades der op med arbejde, så jeg lige kan få tjent lidt penge, inden jeg igen må hellige mig studierne og ikke mindst bachelorprojektet.

Det står lidt sløjt til med den skønlitterære læsning i øjeblikket, idet tiden er gået med eksamenslæsning og en hel del World of Warcraft. Jeg er ellers pt. i gang med en ganske spændende bog - Vi, de druknede af Carsten Jensen - og jeg skal nok komme med en post om den når jeg får den færdiglæst.

Ingen kommentarer: