11. februar 2007

Hvor mange læser egentlig med?

Jeg sidder lige her i denne sene aftentime og undrer mig over, hvor mange, der egentlig læser med. Burde jeg måske have oprettet denne blog på en dansk side i stedet, fx www.smartlog.dk?
Måske det havde givet flere læsere? Måske jeg bare skal blive bedre til at kommentere på andres blogs, så jeg på denne måde får promoveret min egen lidt? ;o)
Det kunne da i hvert fald være sjovt, at der rent faktisk var nogen, som læste med - bare engang imellem - og som måske endda smed en kommentar. Men måske det alligevel er for meget at forlange? *G*

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Mia.

Tak for linket; nu kan jeg læse med.

Jeg synes for øvrigt, det er modigt af dig at starte på Barrows bog, jeg syntes den var noget tung og svær at fatte. Lad høre, hvordan det skrider fremad :o)

Vi skrives,
hilsner fra Pia /Boble

Mia sagde ...

Hej Pia

Det var så lidt med linket - dejligt du læser lidt med :o)

Jeg skal nok skrive en post herinde når bogen er færdiglæst og ellers så får du da en mail med lidt info

Hilsner fra Mia

Anonym sagde ...

Hejsa Mia.

Jeg læser med herinde og synes det er en rigtig spændende side du har fået lavet. Så fortsæt bare det gode arbejde :)

Hilsen "Somehow"