11. februar 2007

Hyggelørdag og...

... i det hele taget hyggeweekend.

I går var der rigtig dømt hyggelørdag for kæresten og mig. Vi stod sent op, fik lidt let morgenmad og derefter tog vi ind i byen for at kigge lidt, og shoppe lidt. Jeg fik et par led til mit troldekugle armbånd, fordi kæresten og jeg efterhånden har været sammen i over 4 år. Så kæresten synes jeg havde fortjent et par fine glaskugler til mit armbånd, og dem er jeg godt nok glad for. Desuden har jeg fået et led af min mor, fordi hun synes jeg havde fortjent det nu, hvor mine eksamner er gået så fint. Hvor sødt er dét ikke lige? <3
Efter vi havde shoppet tog vi på café og fik den lækreste frokost. Derefter tog vi hjem, og så fik kæresten sig en lur, imens jeg var lidt effektiv og fik læst lidt til studiet.
Aftenen gik med at se lidt Melodi Grand Prix, selvom det ellers ikke er en tradition jeg plejer at praktisere. Jeg måtte dog lige se om Peter Andersen vandt, og sørme så om ikke han gjorde. Han er bare genial - specielt når han optræder som Tina Turner. Imens jeg fik set lidt MGP hyggede kæresten med lidt WoW på computeren, og så smuttede kæresten og jeg ellers i seng, da vi var trætte.
Alt i alt en rigtig hyggelig lørdag.

Og søndagen er egentlig fortsat i samme spor. Vi har slappet af, jeg har fået ordnet lidt vasketøj og desuden være flittig og fået læst til studiet, så jeg faktisk ikke er bagud mere. Fabulous! :o)

Og nu starter der så snart en ny uge :o) God uge til jer alle, hvad end I skal bruge den på.

Ingen kommentarer: