16. september 2012

Jasper Fforde - One of our Thursdays is Missing

Jasper Fforde
One of our Thursdays is Missing
Hodder & Stoughton
388 sider
6. sep-16. sep

One of our Thursdays is Missing er sjette bog i serien om den litterære detektiv Thursday Next.

I denne roman er det imidlertid den fiktive Thursday Next, der lever i BookWorld og er en del af romanen om Thursday Next, der er hovedpersonen. Og det var faktisk lidt skuffende. Jeg synes ikke denne Thursday Next bog er på højde med de andre, jeg tidligere har læst, men den er nu heller ikke dårligere end, at den er læst færdig og jeg har absolut tænkt mig også at læse den næste i serien.

Serien kan bestemt anbefales, men start med The Eyre Affair som er første del af serien om Thursday Next.

Der kan læses en nærmere omtale af One of our Thursdays is Missing på denne side, men pas på eventuelle spoilers.

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

Hej Bogorm. Er du gået i stå med din blog, eller holder du dig en længere læsepause? Hilsen en fast læser :)

Mia sagde ...

Hej Morten. Tak for din kommentar - det er dejligt at se der også fortsat er lidt liv på den anden side. Jeg er kørt lidt træt i at opdatere bloggen hver gang jeg har læst en bog. Har da læst 3-4 bøger siden jeg opdaterede bloggen sidst, så læsningen er jeg ikke gået helt i stå med - selvom jeg nu gerne ville læse endnu mere end jeg får gjort. Hilsen Mia

Unknown sagde ...

Hej igen. Jamen det kan da også været "hårdt arbejde" med sådan en blog, og man skal jo også kun gøre det så længe man syntes det er sjovt. Har faktisk selv startet en bogblog efter at have fulgt din et par år. Håber du måske vil kigge forbi en dag. Indtil du måske får blod på tanden til igen at blogge, så god læselyst. Håber evt. et par af de bøger jeg finder frem, kan vække din nysgerrighed :) MVH Morten