11. juli 2007

Mmm en fridag

Det er hvad jeg har haft i dag :o) Og den har jeg tilbragt hos min veninde og hendes datter. Det har været virkelig hyggeligt som altid. Og hold op, hvor går det bare hurtigt med den lille størrelse. Hun står så flot nu, og hiver sig op i alting, så hun kan komme op og stå. Ja, altså min venindes datter og ikke min veninde ;o)

Jeg har desuden været et smut på biblioteket. Har fået afleveret en masse bøger og desuden fik jeg et par nye bøger med hjem.

Og så kom jeg til at købe Den stille pige af Peter Høeg, som jeg "truede" med tidligere. Derudover fik jeg brugt det gavekort jeg fik af kærestens farmor, da jeg dimitterede. For dette fik jeg købt Opmålingen af verden af Daniel Kehlmann. Den ser jeg virkelig frem til at læse.

Og i øvrigt så er der kun 2 arbejdsdage mere inden der er dømt ferie i 14 dage :oD

Ingen kommentarer: