6. juli 2007

8 ting om mig

Jeg er blevet tagget af Mariannes mening, så jeg må hellere fortælle 8 ting om mig selv, som jo er hele formålet med det at blive tagget.

1. Min kæreste er rent faktisk 6 år ældre end mig, selvom der ikke er ret mange der tror det ;o)

2. Jeg har aldrig været længere væk fra Danmark end Holland. Faktisk så har jeg kun været i Tyskland, Holland, Norge og Sverige, så jeg er ikke særlig berejst. Jeg har det dog også bedst hjemme. En af konsekvenserne af, at jeg ikke er så berejst er, at jeg rent faktisk aldrig har prøvet at flyve.

3. Jeg er B.Sc., det vil sige bachelor of science in business administration. Sådan kort sagt på dansk, så er jeg bachelor i erhvervsøkonomi.

4. Jeg spiller ind imellem en hel del World of Warcraft, som er et online rollespil.

5. Jeg har ret mange bøger, og jeg elsker hver og en af dem! Faktisk så har jeg lavet sådan en Access database så jeg har en oversigt over alle de bøger jeg ejer :o)

6. Min største frygt er, at kærestens og mit hjem brænder, og at min Peter Plys bamse ikke bliver reddet ud. Jeg har fået den af min morfar og den betyder virkelig meget for mig. Jeg er VILD med Peter Plys.

7. Jeg synes matematik er spændende, og jeg elsker at løse matematikopgaver. Faktisk kan jeg sagtens finde på at læse i en matematikbog bare sådan fordi jeg har lyst.

8. Jeg arbejder i min svigerfars firma, så jeg kan supplere SU'en lidt.

3 kommentarer:

Marianne sagde ...

Dejligt du ville være med Mia. Det er sjovt at få lidt mere at vide.

Prøv at flyve, det er ikke så slemt. Jeg havde heller ikke troet jeg skulle blive bidt af at rejse, men det blev jeg :-)

Mia sagde ...

Helt enig. Man får en masse sjove ting at vide om bloggerne i det ganske land :o)

Jeg tror heller ikke det er slemt at flyve. Lejligheden har bare aldrig været der, men det skal nok komme en dag

Mia sagde ...

Og ang. punkt 6 så er det selvfølgelig vigtigere, at kæresten kommer ud fremfor min Peter Plys bamse. Men det går jeg ud fra er ret indlysende.