13. maj 2007

Hvor er det svært...

...at tage sig sammen til at læse til eksamen, og skrive en masse kedelige noter, når der i stedet ligger en skønlitterær bog, Jelne, på bordet og frister. Jeg er halvvejs med at læse Jelne, og den er god. Den er rigtig god. Faktisk er den så god, at jeg forbander min eksamenslæsning langt væk. Men nu er planen, at jeg sørger for at få dagens eksamensforberedelsesprogram overstået, så hurtigt som det nu kan lade sig gøre, så jeg kan få tid til at læse Jelne færdig... Og så skal jeg nok vende tilbage med en anmeldelse her på bloggen senere i dag.

4 kommentarer:

Marianne sagde ...

Den vil jeg da glæde mig til at læse, den anmeldelse ;-)
Rigtig god arbejdslyst

Mia sagde ...

Det tænkte jeg nok ;o) Jeg kom også lige til at smide en lille note til din søster på hendes blog.

Jeg synes i hvert fald det er en virkelig god bog hun har skrevet.

Henriette sagde ...

Mange tak for dine ord både her og på min blog! Jeg sidder selv og bør lave eksamensopgave, men der er så meget andet, der frister, så jeg kender godt følelsen :-) Men jeg beklager selvfølgelig, at jeg delvist er skyld i dine forstyrrelser ;-)

Mia sagde ...

Det gør ikke noget, Henriette. Lidt viljestyrke besidder jeg heldigvis endnu, så jeg har netop færdiggjort det jeg havde sat som mål for i dag, og nu kan jeg snart få læst videre i Jelne. Først er der dog lige "frokost" der skal klares :o)