23. april 2007

Abonnementet er bestilt

Jeg har nu fået læst lidt hist og pist i magasinet Standart, og jeg er kommet frem til, at jeg ikke kommer uden om, at jeg må have et abonnement på det :o)
Der er en masse gode anmeldelser deri, og der er allerede flere bøger jeg har fået øjnene op for ved at læse anmeldelserne. Og disse ville jeg helt sikkert ikke havde stiftet bekendtskab med, hvis ikke det var for Standart.
Så abonnementet er bestilt, og nu skal jeg lige have luret lidt på det arkiv, der ligger på Standarts hjemmeside, så jeg eventuelt kan bestille et par af de gamle numre, hvis de indeholder noget interessant :o)
Så hvis ikke du allerede har fået øjnene op for magasinet Standart, så synes jeg du skulle smutte ind på deres hjemmeside og bestille et gratis prøveeksemplar. Det er jeg i hvert fald glad for at jeg gjorde.

Ingen kommentarer: