18. marts 2007

Blæst

Det må der siges at være her i dag. Og jeg som troede, at det efterhånden var på tide, at vi fik noget forårsvejr. Men nej nej, nu skal det ligefrem til at være stormvejr, og de næste dage også kulde med sne og slud. Øv det er jeg godt nok ikke helt tilfreds med!

Weekenden er blevet brugt på at hygge med min jura bog. Haha. Eller hygge og hygge det er nok så meget sagt, men hold da op det er noget tungt stof at læse.

Og så er det dagen i dag, hvor jeg har fået blomster af kæresten <3 Det sker ikke så tit, men når det så endelig sker bliver jeg også rigtig glad :o) Han er nu bare skøn og dejlig!

Planen for resten af weekenden er lidt skønlitterær læsning, madlavning og så lidt tv kigning i aften. Og så venter der en ny uge, hvor der bl.a. skal købes fødselsdagsgave til kæresten og fejres fødselsdag for ham. Derudover er der også lige nogle forelæsninger på uni, der skal passes og et bachelorprojekt, der skal skrives.

Håber også at du har haft en god weekend og, at du er klar til ugen der venter :o)

Ingen kommentarer: