11. marts 2007

Dåb

I dag var så dagen, hvor vores venners datter fik sit navn. Så nu hedder Anne officielt Anne. Og hvor var det en skøn oplevelse. Jeg havde den store glæde at stå fadder til Anne, og jeg glæder mig til at se hende vokse op. Og jeg er sikker på, at jeg også taler på kærestens vegne, når jeg skriver dette <3

Selve dåben gik rigtig fint, og Anne charmede præsten det allerbedste hun havde lært. At hun så ind imellem lige måtte med mor eller far en tur udenfor kirken for at få lidt ro, var der jo ikke noget at sige til.
Efter dåben tog vi et smut på Café Frederik, www.cafefrederik.dk, og fik den skønneste omgang brunch. Der var simpelthen alverdens lækre retter, og vi gik IKKE sultne fra bordet! Og var der nogen der gjorde det, så er det i hvert fald deres egen skyld ;o)

Nu er vi så hjemvendt fra dåben, og der slappes af det bedste vi har lært, inden hverdagen kalder igen i morgen.

Ingen kommentarer: