25. februar 2007

Bogudsalg

Så er årets bogudsalg snart i gang. Katalogerne er på gaden, og forudbestillingen på nettet er i gang. Torsdag d. 1. marts starter årets bogudsalg. Jeg havde set frem til det, men efter at have luret i katalogerne er jeg nu ikke imponeret. Følgende bøger bliver jeg dog nødt til at føje til bogsamlingen ved dette års bogudsalg:

Knud Romer - Den som blinker er bange for døden

Bo Nygaard Larsen - Sodoma
Torben Gammelgaard - Splejsen på Gl. Kongevej
T.S. Høeg - Samtid
Jorge Bucay - Lad mig fortælle dig

Og kender jeg mig selv ret, så indfinder der sig nok et par stykker mere i kurven inden jeg kommer ud fra boghandlen ;o) Men jeg skal nok vende tilbage med en rapport torsdag når udsalget er gået i gang.
Hvilke bøger må I andre bare have fat i til dette års bogudsalg?

Ingen kommentarer: