24. juni 2007

Sankt Hans

Kæresten og jeg har haft en rigtig hygge weekend.
Fredag var dagen hvor jeg blev klippet. Der røg vel omkring de 20 cm af håret, og hold da op det var skønt. Jeg elsker det allerede. Kæresten og jeg var til spisning hos min mor, hvor vi fik rigtig lækker mad. Hamburgerryg med nye danske kartofler, lækre gulerødder, lækker blomkål og bearnaisesovs. Uha det var guf :o)
Lørdag havde vi en rigtig hyggelig Sankt Hans aften hos vores venner. Vi grillede en masse lækker mad og lavede bål i deres have. Virkelig hyggeligt.
I dag har vi været et smut ude hos vores venner igen med deres bil, da vi lånte den hjem i går. Ellers så har vi bare virkelig holdt søndag, slappet af og lavet så lidt som muligt. Jeg har bl.a. fået læst en del i Stephen Kings Boo'ya Moon, hvilket må sige at være en lækker måde at tilbringe dagen på for den er virkelig god.

Jeg håber I alle er kommet godt over Sankt Hans :o)

Ingen kommentarer: